Det finnes ingen klimakrise
Magasin om klima, energi og politikk!
Picture of Einar R. Bordewich

Oppfinneren av 8 Tesla MRI sier: Big-Bang kan være en teori som nå må forkastes!

Støtt vårt arbeid mot klimahysterisk propaganda!

Støtt Fakta360.no ved en Donasjon eller Medlemskap. Alternativt Vipps til 921 44 050 eller overfør til konto 1208.75.52355 – Din hjelp nytter!

Print Friendly, PDF & Email

Professor Pierre-Marie Robitaille som er verdens ledende ekspert på MRI (Magnetic Resonance Imaging) og oppfinneren og skaperen av 8 Tesla MRI – har nå studert kosmologenes arbeider rundt WMAP bildene som er antatt å bekrefte Big-Bang.

WMAP er i prinsippet skapt med samme type kunnskaper og forståelse for bildeproduksjon basert på elektromagnetiske signaler slik som innen MRI som Robitaille besitter og er ekspert på. Etter at han fattet interesse for kosmologien og etter hans intense studier av hva WMAP teamet til NASA hadde gjort, har han begynt å produsere og publisere sine egne konklusjoner.

NASA med sitt Plank team har produsert et bilde som de kaller for WMAP som er bygget på elektromagnetisk stråling fra det de mener er Big-Bang. Dette skapte enormt med oppstyr i media i sin tid, og er antatt til å være den ledende og aksepterte teorien om universets tilblivelse i dag. Men det er likefult ikke annet enn en teori.

Som kjent må alle teorier falle i det øyeblikk det kommer data som viser noe annet. Det er stor sannsynlighet vi befinner oss ved et veiskille innen kosmologien nå!

Med sin praktiske trening innen bildeproduksjon fra elektromagnetiske stråler, som er det samme som WMAP er produsert av, har han analysert både dataene og den bildeprosesseringen som Planck teamet i NASA har utført.

Hans kritikk er ikke nådig. Vi kan i bunn og grunn konkludere med at NASA har produsert et fantasibilde som ikke har relevans til virkeligheten. Igjen er det avanserte bildeprosesseringer fra datamodeller basert på signal/støy som etter Robitaille kaller fantasiprodukter.

Hjelp oss i arbeidet mot propaganda!
Støtt Fakta360.no ved en DonasjonMedlemskap eller Vipps til 921 44 050 – Din hjelp nytter!

Med hans praktiske og hands-on erfaringer fra slik bildeproduksjon så ser han at de har utført en rekke totalt «ulovlige» manipuleringer med bilde-data, for å konstruere et WMAP som er konsistent med teorien. Han avslører i grunnen Planck teamet i NASA som udugelige på området han selv er ekspert på.

Se selv en av de utallige videoer han har produsert om temaet her.

Document

Støtt Fakta360 i kampen mot klimahysteriet!

Bli medlem nå!

Vipps til 921 44 050 eller overfør direkte til 1208.75.52355

Document

Støtt Fakta360 i kampen mot klimahysteriet!

Bli medlem nå!